استفاده از کامپیوتر به عنوان Mobile HotSpot

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

حتما با هات‌اسپات (HotSpot) یا نقطه اتصال همراه در گوشی‌های تلفن همراه آشنا هستید، حال میخوام آموزش راهندازی نقطه اتصال همراه یا همون هات‌اسپات (HotSpot) رو در ویندوز بهتون آموزش بدم، با آتیل همراه باشید…

این روش کجا به دردمون میخوره؟!

وقتی جایی که اینترنت بیسیم نداریم ولی اینترنت کابلی (Lan) داریم، مثل دانشگاه‌،خوابگاه و … با این آموزش میتونید موبایل و بقیه دستگاه‌هاتون رو هم به اینترنت متصل کنید :‌)


با استفاده از اشتراک گذاری اینترنت خود با دیگر دستگاه ها از طریق Wi-Fi ویندوز 10 خود را به یک کانون تلفن همراه تبدیل کنید. شما می توانید یک Wi-Fi، اترنت، یا اتصال داده تلفن همراه را به اشتراک بگذارید. اگر کامپیوتر شما دارای یک اتصال داده تلفن همراه است و شما آن را به اشتراک می گذارید، از داده های خود از برنامه داده خود استفاده خواهد کرد.

1- استارت رو بزنید، برید قسمت   Setting  و بعدش > Mobile HotSpot  <  Network &  Internet

2- از قسمت “Share my Internet connection from”، کانکشی که میخواهید به اشتراک بذارید رو انتخاب کنید.

3- دکمه Edit را بزنید، اسم شبکه و پسورد خودتون رو تعریف کنید! سپس Save رو بزنید تا ذخیره بشه!

4- حالا از بالا گزینه “Share my Internet connection with other devices” را، روشن کنید.

5- برای اتصال دیگر دستگاه‌ها  به اینترنت، به تنظیمات wifi دستگاه مربوط برید و اسم شبکه‌ای که در  مرحله 3 وارد کردید رو تو لیست شبکه پیدا کنید و سپس پسوردی که تعریف کردید را وارد کنید و متصل شوید.

 [/vc_column_text][ult_buttons btn_title=”باز کردن تنظیمات Mobile HotSpot” btn_link=”url:ms-settings%3Anetwork-mobilehotspot|||” btn_align=”ubtn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#0078d4″ icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” ult_btn_custom_>

 

3.1 / 5 ( 103 امتیاز )
کپی کردن